تلفن همراه

گوشی

September 20, 2022
14:03 سه شنبه، 29ام شهریورماه 1401
کد خبر: 139035

اپل احتمالاً بخشی از خط تولید آیفون ۱۴ را به مدل‌های پرو اختصاص می‌دهد

یک تحلیلگر به نقل از منابعش در زنجیره‌ی تأمین اپل می‌گوید به دلیل تقاضای زیاد، بخشی از خط تولید آیفون ۱۴ به آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس اختصاص داده می‌شود.
مینگ‌چی کو، تحلیلگر مورد اعتماد، می‌گوید به‌دلیل تقاضای قوی برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴، اپل از فاکسکان درخواست کرده است بخشی از خط تولید آیفون ۱۴ استاندارد را به مدل‌های پرو اختصاص دهد تا بتوان نیاز بازار را جواب داد. چنین اقدامی می‌تواند روی میانگین قیمت فروش آیفون در سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی تأثیر بگذارد.
 
براساس بررسی‌های مینگ‌چی کو، تبدیل خط تولید آیفون ۱۴ به آیفون‌های پرو احتمالاً باعث می‌شود عرضه‌ی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۲ به میزان ۱۰ درصد افزایش یابد. در حال حاضر شماری از تأمین‌کنندگان قطعات آیفون نظیر سامسونگ دیسپلی خودشان را با برنامه‌ی تولیدی فاکسکان تطبیق داده‌اند. احتمالاً در هفته‌های آینده تعداد این تأمین‌کنندگان بیشتر می‌شود.
 
مینگ‌چی کو هفته‌ی گذشته گفته بود پیش‌فروش آیفون‌های پرو در وضعیت مناسبی به سر می‌برد، اما میزان استقبال مردم از آیفون ۱۴ پلاس ناامیدکننده بوده است. ظاهراً اپل با افزایش فاصله‌ی بین آیفون‌های استاندارد و آیفون‌های پرو توانسته تعداد بیشتری از کاربران را به تهیه‌ی مدل‌های پرو ترغیب کند. شایعه‌ها می‌گویند فاصله‌ی بین این مدل‌ها در سال آینده با معرفی آیفون ۱۵ بیشتر می‌شود.
 
اپل فروش آیفون‌های نسل جدید (به غیر از مدل پلاس) را از جمعه‌ی گذشته آغاز کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.