فناوری اطلاعات

September 21, 2022
16:25 چهارشنبه، 30ام شهریورماه 1401
کد خبر: 139069

احمدرضا نخجوانی از مدیریت عاملی شاتل استعفا کرد

احمدرضا نخجوانی که در 15 سال اخیر مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل بوده است، با انتشار یک پست اینستاگرامی، استعفای خود را از این سمت اعلام کرد.
 
نخجوانی دلیل استعفای خود را فرسودگی به دلیل چالش‌های بیرون و به ویژه درون گروه شاتل عنوان کرده که موجب شده کارد به استخوان او برسد.
 
متن پست اینستاگرامی احمدرضا نخجوانی به این شرح است:
 
«در زندگی آموخته‌ام هیچگاه نباید از روی هیجانات یا احساسات تصمیمی ‌گرفت. بر این اساس، علاقه‌مندم در شرایطی که آرام و از دیدگاه خود منطقی هستم، تصمیم خود را درباره همکاری با گروه شرکت‌های شاتل به اطلاع همگان برسانم. شاید در ذهن مخاطب چنین مطرح شود که اعلام عمومی ‌این ماجرا با چه انگیزه‌ای صورت می‌گیرد و علاقه مندم چنین عنوان کنم بیش از پانزده سال تصدی جایگاه مدیرعاملی در مجموعه چند هزار نفره شاتل به عنوان بزرگترین فعال صنعت، ایجاب می‌کند تصمیم اتخاذ شده را عزیزان در شاتل، همکاران، مشتریان، وزارتخانه، رسانه‌ها و … از زبان خود من بشنوند.
 
حقیقت آن است که افتخار همراهی شاتل را طی پانزده سال گذشته داشته‌ام و دل خوش‌ام که با همراهی کابینه مدیریت شاتل و تلاش شبانه روزی همه عزیزانم، چیزی را ساخته‌ایم که قضاوت درباره موفقیت و رشد و بالندگی‌اش کار سختی نیست. اما در همه این سال‌ها به عنوان مدیر عامل، افت و خیزهای فراوانی را در محیط بیرون شاتل و همچنین در درون گروه به ویژه چالش‌های ناگفتنی میان اعضای هیات مدیره تجربه کرده‌ام که گاه، چیزی جز صبر پیدا و رنج پنهان برای من در پی نداشته و طی چندین سال، جسم و جان مرا فرسوده ساخته است.
 
نه قصد خودنمایی و نه قصد ساختن قهرمان از خویش را دارم، اما قلبم را شاهد می‌گیرم که در چند سال گذشته این جایگاه را نه برای پول و اعتبار اجتماعی نگه داشته‌ام، بلکه هر آینه از خود می‌پرسیدم نکند با کم طاقتی و ترک این میدان پرآشوب، آسیبی به چند هزار خانواده‌ای برسد که از این سفره کسب روزی می‌کنند. با همه این اوصاف، اکنون کارد به استخوان من رسیده است و بر این باورم که پایان تلخ، بهتر از تلخی بی پایان است.
 
بر این اساس، استعفای خود را از مدیر عاملی گروه شرکت‌های شاتل تقدیم هیات مدیره کرده‌ام و تنها یک انتظار دارم که اجازه خروج به من بدهند. بدیهی است طی مدت مشخص و کوتاه، کارها و وظایفی که بر دوش من است را تحویل خواهم داد.
 
هرچند دوری از همکاران و دوستان عزیزی که سال‌ها با آنان در نهایت صمیمیت زندگی کرده‌ام، کار ساده‌ای نیست و من هم، کم به آنان وابسته نیستم، اما خوشحالم هیچ گاه در این سال‌ها نخواسته‌ام اعتبار اجتماعی خود را از این جایگاه شغلی به دست آورم و کم یا زیاد، آنچه داشته و دارم، دسترنج تلاش خویشتن بوده است.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.