اپراتورها

تلفن همراه

October 30, 2022
11:05 یکشنبه، 8ام آبانماه 1401
کد خبر: 139831

همراه اول غرفه برتر رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲

غرفه همراه اول از سوی ستاد برگزاری رویداد «کیش اینوکس 2022» از نظر میزان بازدید به‌عنوان غرفه برتر اعلام شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با حضور در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، توانست عنوان برتر را از سوی ستاد برگزاری رویداد کیش اینوکس 2022 در بخش «میزان بازدید مخاطبین و استقبال از غرفه» کسب کند.
 
همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال»، در این رویداد که از 25 تا 28 مهرماه 1401 در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار شد، «سرویس های دیجیتال»، «سرویس های سازمانی»، «دستاوردهای مالی و امور سهام» را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
 
شرکت «حرکت اول» نیز در کنار سایر اعضای گروه همراه اول و در نقش سرمایه گذار جسورانه شرکتی با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال و با محوریت هاب های سرمایه گذاری خود حضور داشت که یکی از فعال ترین سرمایه گذاران برای استارتاپ های ایران است.
 
رویداد مذکور فرصتی بود تا مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه بتوانند با مراجعه به غرفه همراه اول ضمن کسب آگاهی از آخرین تحولات و دستاوردهای فنی متخصصان ایرانی در حوزه تلکام و دیجیتال، از نزدیک با سرویس های دیجیتالی نظیر «اوانو»، «همات»،«VSAS»  و «گردشگری دیجیتال» آشنا شوند.
 
گفتنی است همراه اول با توجه به موضوعیت «بازسازی و تقویت مناسبات بین المللی به ویژه منطقه ای در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی» و «تقویت و توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش بنیان و برنامه ریزی جهت تأمین نیازمندی های فناورانه داخلی» در سرفصل اهداف برگزاری این رویداد، تجارب خود را در این زمینه ها برگرفته از ظرفیت های مرکز تحقیق و توسعه اش به KISHINVEX2022 آورده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.