تلفن همراه

گوشی

November 21, 2022
16:11 دوشنبه، 30ام آبانماه 1401
کد خبر: 140638

گلکسی A14 5G و M14 5G با تراشه اگزینوس مشابه، در گیک‌بنچ رؤیت شدند

انتظار می‌رود گلکسی A14 5G به‌یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ تبدیل شود. اکنون اطلاعاتی از این دستگاه درکنار همتای سری M آن با تراشه‌ی اگزینوس مشابه و اندروید ۱۳ فاش شده است.
سامسونگ احتمالاً گلکسی A14 را به‌عنوان یکی از دستگاه‌های اقتصادی جدید خود برای سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد. بااین‌حال، اگرچه تقریباً تأیید شده است که پرچم‌داران آینده‌ی غول فناوری کره‌ی جنوبی، دیگر با تراشه‌های اگزینوس عرضه نخواهند شد اما این سیستم-روی-چیپ‌ها همچنان در سری گلکسی A مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
 
طبق اعلام Notebookcheck، گلکسی A14 در دو نسخه‌ی 4G و 5G عرضه خواهد شد و اکنون مدل 5G آن در گیک‌بنچ با شناسه‌ مدل SM-A146B رؤیت شده است. البته درکنار این دستگاه، گوشی دیگری از سامسونگ با شناسه مدل M146B به‌چشم می‌خورد. همان‌طور که از نام مدل این دو محصول پیدا است، گوشی اول احتمالاً نشان‌دهنده‌ی A14 5G و دومی نشان‌دهنده‌ی M14 5G است. این دو دستگاه از رم ۴ گیگابایتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و تراشه‌ی هشت هسته‌ای ناشناخته‌ای با شناسه‌ی S5E8535 بهره خواهند برد که فرکانس آن حداکثر به ۲٫۴ گیگاهرتز می‌رسد.
تصور می‌شود مشخصات فاش‌شده از تراشه‌ی گلکسی A14 5G و M14 5G مربوط به اگزینوس ۱۳۳۰ است؛ سیستم-روی-چیپی که اخیراً گواهی بلوتوث ۵٫۳ را نیز دریافت کرده است. بنابراین درصورت واقعی بودن این اطلاعات، گوشی‌های اقتصادی جدید سامسونگ از دوربین پشتی سه‌گانه، نرم‌افزار به‌روز و قابلیت‌های ارتباطی بی‌سیم ارتقایافته بهره خواهند برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.