تلفن همراه

گوشی

December 21, 2022
13:43 چهارشنبه، 30ام آذرماه 1401
کد خبر: 141429

قاب‌های رسمی سری گلکسی S23 و رنگ‌های مدل گلکسی S23 اولترا افشا شد

طبق این گزارش، گلکسی S23 اولترا ممکن است در رنگ‌های کرم، سبز، اسطوخودوس و مشکی عرضه شود.
تاکنون شایعات زیادی درباره پرچمداران آینده سامسونگ، یعنی سری گلکسی S23 منتشر شده است که مشخصات و حتی طراحی آن‌ها را فاش کرده‌اند. غول کره‌ای طبق معمول گلکسی S23 را به‌همراه S23 پلاس و S23 اولترا معرفی خواهد کرد و اکنون به‌لطف افشاگری جدیدی، لوازم جانبی این محصولات و رنگ‌های مدل اولترا فاش شده‌اند.
 
طبق این گزارش، گلکسی S23 پلاس دارای دو قاب شفاف خواهد بود که از یکی به‌عنوان Clear Gadget یاد شده است. همچنین این دستگاه دارای یک کیف چرمی به رنگ‌های مشکی، شتری و سبز خواهد بود. یک قاب ضدضربه به رنگ مشکی و همچنین یک قاب سیلیکونی در رنگ‌های کرم، سبز، اسطوخودوس، دریایی، نارنجی، مشکی و سفید از دیگر قاب‌های S23 پلاس هستند.
گلکسی S23 دارای دو قاب شفاف خواهد بود و کیف چرمی آن در سه رنگ ارائه می‌شود. قاب ضدضربه و همچنین قاب سیلیکونی مشکی و سفید دیگر گزینه‌های این دستگاه هستند. همچنین به یک قاب هوشمند Smart View در رنگ‌های مشکی، کرم، سبز و اسطوخودوس برای این دستگاه اشاره شده است.
 
هرچند در این گزارش به وجود قاب هوشمند Smart View برای S23 پلاس اشاره نشده، اما به‌احتمال‌زیاد S23 و S23 پلاس دارای لوازم جانبی یکسانی خواهند بود.
 
قدرتمندترین دستگاه این سری، گلکسی‌ S23 اولترا نیز دارای قاب شفاف و همچنین قاب چرمی مشکی، شتری و سبز‌رنگ خواهد بود. قاب ضدضربه آن در رنگ مشکی و قاب سیلیکونی دستگاه در رنگ‌های کرم، سبز، اسطوخودوس، دریایی و نارنجی ارائه می‌شود.
 
گزینه‌های رنگی گلکسی S23 اولترا
نکته مهم دیگر این گزارش به رنگ S Pen مربوط می‌شود که شامل گزینه‌های کرم، سبز، اسطوخودوس و مشکی خواهد بود. گفته شده است که این قلم با رنگ بدنه گوشی‌ها مطابقت خواهد داشت؛ بنابراین گلکسی S23 اولترا در این چهار رنگ عرضه خواهد شد.
علاوه‌بر‌این، تصاویری از این لوازم جانبی‌ منتشر شده‌اند که در گالری بالا می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این تصاویر شامل قاب چرمی گلکسی ‌S23 اولترا در رنگ شتری و قاب هوشمند آن در رنگ بنفش می‌شود. همچنین قاب سیلیکونی گلکسی S23 در رنگ خاکی نیز در این تصاویر وجود دارد.
 
انتظار می‌رود تا سامسونگ در فوریه سال آینده از سری S23 رونمایی کند. اخیراً در گزارشی گفته شده بود که معرفی این دستگاه‌ها به‌دلیل مشکلات قیمت‌گذاری به تعویق افتاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.