تلفن همراه

گوشی

December 23, 2022
13:41 جمعه، 2ام دیماه 1401
کد خبر: 141483

نمایش خط‌های سبز روی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو به‌دلیل باگ نرم‌افزاری

شماری از کاربران آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس می‌گویند در فرایند راه‌اندازی گوشی، خط‌های سبز و زرد افقی روی نمایشگر نقش می‌بندد.
برخی از کاربران آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس اپل در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند به هنگام روشن کردن گوشی، خط‌هایی افقی روی صفحه‌نمایش می‌بینند. فعلاً به‌نظر می‌رسد این مشکل گسترده نیست.
 
بر اساس گزارش مک‌رومرز، ده‌ها نفر از افرادی که خودشان را کاربر آیفون ۱۴ پرو معرفی می‌کنند در یکی از تردهای شبکه‌ی اجتماعی ردیت به نمایش «یک یا تعداد بیشتری خط سبز و زرد» اشاره کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند خط‌های موردبحث در فرایند روشن کردن دستگاه به‌مدت چند ثانیه نمایش داده می‌شوند.
 
کاربران ردیت می‌گویند تیم پشتیبانی اپل از این موضوع آگاهی دارد و به آن‌ها گفته است که نمایش خط‌های افقی نتیجه‌ی باگی نرم‌افزاری در سیستم‌عامل iOS 16 است و به مشکل سخت‌افزاری ارتباط ندارد.
 
به‌نظر می‌رسد مشکل موردبحث در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس پس از انتشار به‌روزرسانی iOS 16.2 ایجاد شده است. البته برخی از کاربران می‌گویند این مشکل را در نسخه‌های قدیمی‌تر iOS 16 نیز می‌بینند. کاربری در ردیت ادعا می‌کند یکی از مهندسان اپل در تماسی تلفنی به او گفته که تولیدکننده‌ی آیفون در حال کار روی به‌روزرسانی جدیدی برای رفع مشکل است.
 
اپل در حال حاضر نسخه‌ی بتای iOS 16.3 را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است، اما کاربران عادی نیز امکان استفاده از آن را دارند. نسخه‌ی باثبات iOS 16.3 تا سال آینده منتشر نمی‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.