تلفن همراه

گوشی

January 2, 2023
15:48 دوشنبه، 12ام دیماه 1401
کد خبر: 141857

ظرفیت رم و حافظه داخلی سری گلکسی S23 فاش شد

سامسونگ ظاهراً برای سری گلکسی S23 دیگر از حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده نمی‌کند و حداقل ظرفیت فضای دستگاه را ارتقا داده است.
کسانی که در فکر خرید سری گلکسی S23 هستند، حالا می‌توانند ببینند که هر عضو از این خانواده چقدر رم و حافظه داخلی خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که این شرکت دیگر 128 گیگابایت را به‌عنوان حافظه داخلی پایه قبول ندارد و فضای داخلی پرچمداران خود را افزایش داده است.
 
منبع آگاهی به نام Ahmed Qwaider در توییت جدیدی مدعی شده است که گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و S23 اولترا با حداقل 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آیند. این تصمیم می‌تواند محصولات سامسونگ را نسبت به اپل و رقبای چینی در جایگاه بهتری قرار دهد.
 
بااین‌حال، Qwaider می‌گوید که مدل‌های S23 و S23 پلاس فقط یک پیکربندی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت. این تصمیم از نگاه تجاری به نفع سامسونگ خواهد بود؛ چرا که فشار بر منابع این شرکت را کمتر می‌کند. اما از طرفی دست کاربران برای دسترسی به رم یا حافظه داخلی بالاتر بسته خواهد شد. این مسئله به‌ویژه با توجه به اینکه گوشی‌های پرچمدار از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند، می‌تواند برای عده‌ای ناامیدکننده باشد.
 
گلکسی S23 اولترا سه ظرفیت خواهد داشت
خوشبختانه مدل S23 اولترا که برای کاربران حرفه‌ای‌تر تولید می‌شود، با 12 گیگابایت رم و سه ظرفیت حافظه داخلی شامل 256 و 512 گیگابایت و نیز 1 ترابایت از راه می‌رسد. با‌این‌حساب، کره‌ای‌ها احتمالاً با حافظه 128 گیگابایتی خداحافظی می‌کنند.
 
اخیراً در گزارشی اعلام شده بود که سامسونگ هنوز درباره قیمت سری گلکسی S23 تصمیم نهایی را نگرفته است. آیا این اتفاق می‌تواند ارتباطی با حذف مدل 128 گیگابایتی داشته باشد؟ البته گفتنی است که منبع آگاه دیگری به نام Roland Quandt باور دارد که این شرکت نسخه 128 گیگابایتی را نیز برای پرچمداران خود عرضه خواهد کرد؛ بنابراین شاید این پیکربندی برای برخی بازارهای خاص در دسترس قرار بگیرد.
 
با توجه به اینکه رویداد بعدی آنپکد احتمالاً در تاریخ 12 بهمن برگزار می‌شود، در این فاصله گزارش‌های بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.