تلفن همراه

گوشی

January 2, 2023
18:14 دوشنبه، 12ام دیماه 1401
کد خبر: 141871

مدل پایه سری گلکسی S23 احتمالاً حافظه‌ ذخیره‌سازی بیشتری نسبت‌به گلکسی S22 خواهد داشت

انتظار می‌رود مدل پایه‌ی سری گلکسی S23 سامسونگ با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار شوند.
 
با نزدیک‌تر شدن به رویداد معرفی نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، شایعات جذاب‌تری درمورد این محصولات منتشر می‌شود. روز گذشته گزارش شد نمایشگر گلکسی S23 اولتر احتمالاً خمیدگی کم‌تری نسبت‌به S22 اولترا خواهد داشت تا کاربران بتوانند راحت‌تر با قلم S-Pen آن کار کنند. اکنون شایعه‌ی دیگری منتشر شده است که به احتمال افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی مدل پایه‌ی سری S23 نسبت به نسل کنونی این محصولات اشاره دارد.
 
مدل پایه‌ی سری گلکسی S22 ازجمله نسخه‌ی اولترا این خانواده با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت عرضه شد و این درحالی است که پرچم‌داران کنونی سامسونگ از درگاه کارت microSD بهره نمی‌برند و بنابراین امکان افزایش حافظه‌ی داخلی آن‌ها وجود ندارد. افشاگری به‌نام احمد قویدر که او را بیشتر به‌خاطر انتشار ویدیو از مدل‌های ساختگی گوشی‌های معرفی‌نشده می‌شناسیم، ادعا کرده است حافظه‌ی ذخیره‌سازی مدل پایه‌ی همه‌ی نسخه‌های سری گلکسی S23 معادل ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.
 
قویدر همچنین اعلام کرده است مدل پایه‌ی گلکسی S23 اولترا به ۱۲ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. درمقام مقایسه، مدل پایه‌ی گلکسی S22 اولترا با رم ۸ گیگابایت عرضه شد. کاربران حرفه‌ای که درواقع بازار هدف نسخه‌ی اولترا پرچم‌داران سامسونگ هستند، قطعاً از افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم نسل بعدی این گوشی‌ها استقبال خواهند کرد.
 
رندر سری گلکسی S23 سامسونگ
 
به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، گلکسی S23 اولترا با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و علاوه‌براین انتظار داریم همه‌ی مدل‌های پرچم‌داران بعدی سامسونگ به دوربین سلفی جدید مجهز شوند. بدین‌ترتیب حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت برای افرادی که زیاد عکس می‌گیرند کافی نخواهد بود. اگرچه در چنین شرایطی برخی افراد از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری استفاده می‌کنند، اما بسیاری از کاربران به‌دلایل مختلف تمایلی به استفاده از این روش ندارند و ترجیح می‌دهند تصاویر و ویدیوهای آن‌ها روی حافظه‌ی محلی دستگاه ذخیره شود.
 
شایعه‌ی دیگری درمورد سری گلکسی S23 اشاره می‌کند این گوشی‌ها از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و سیستم خنک‌کننده‌ی جدید بهره خواهند برد و بنابراین، افزایش ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصولات باعث می‌شود فضای بیشتری برای دانلود بازی‌ها دردسترس کاربران قرار گیرد.
 
مشخص نیست آیا افزایش ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مدل پایه‌ی سری گلکسی S23 باعث افزایش قیمت آن‌ها خواهد شد یا خیر. شایعاتی وجود دارد که به احتمال افزایش قیمت این پرچم‌داران برای جبران افزایش هزینه‌های قطعات آن‌ها اشاره دارد.
 
رولاند کوانت، افشاگر قابل‌اعتماد شایعه‌ی فوق را رد کرده و می‌گوید خانواده‌ی گلکسی S23 سامسونگ همچنان با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت نیز عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ی جنوبی در تاریخ یکم فوریه ۲۰۲۳ (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) از نسل جدید پرچم‌داران سری گلکسی S خود رونمایی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.