تلفن همراه

گوشی

January 3, 2023
8:35 سه شنبه، 13ام دیماه 1401
کد خبر: 141881

گلکسی S23 اولترا در رندرهای جدید نمایشگر تخت دارد

گلکسی S22 اولترا از نظر طراحی تفاوت‌های زیادی با دو برادر کوچک‌تر خود داشت و از نمایشگری با لبه‌های خمیده استفاده می‌کرد. خیلی از کاربران این لبه‌های خمیده را دوست ندارند. حالا به‌نظر می‌رسد که سامسونگ صدای این دسته از کاربران را شنیده و قرار است در گلکسی S23 اولترا از صفحه تخت استفاده کند.
در گزارش‌های قبلی شایعه شده بود که گلکسی S23 اولترا لبه‌های تخت‌تری نسبت به نسل گذشته خواهد داشت. حالا منبع آگاهی به نام Ahmed Qwaider مدعی شده است که نمایشگر این گوشی تخت خواهد بود. با این تغییر استفاده از قلم S Pen آسان‌تر می‌شود.
 
او همچنین رندرهایی از این گوشی را که توسط Technizo Concept ساخته شده، در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. Qwaider می‌گوید این پرچمدار قدرتمند در رنگ‌های مشکی، سبز، خامه‌ای و اسطوخودوسی عرضه خواهد شد.
نمایشگر گلکسی S23 اولترا همچنان کمی خمیدگی خواهد داشت
با وجود اینکه Qwaider منبع معتبری است، اما به‌نظر نمی‌رسد که این رندرها پیاده‌سازی دقیقی از طراحی گلکسی S23 اولترا باشند. از سوی دیگر، منبع آگاه دیگری به نام Ice Universe ادعا می‌کند که نمایشگر این گوشی به‌طور کامل تخت نیست و همچنان در لبه‌های خود خمیدگی‌هایی خواهد داشت.
با‌این‌حال، حتی اگر شایعات را در نظر نگیریم، این ایده که سامسونگ ممکن است استفاده از نمایشگرهای خمیده را کنار بگذارد، چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. این شرکت می‌داند که بخش زیادی از کاربران لبه‌های خمیده را دوست ندارند و می‌تواند برای افزایش فروش چنین تغییری را به‌وجود بیاورد.
 
طبق شایعات، گلکسی S23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد و مشابه سال گذشته از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این درحالی است که برخی از گزارش‌ها از عرضه دوربین 200 مگاپیکسلی روی این دستگاه حکایت داشتند. خانواده S23 احتمالاً در روز 1 فوریه مصادف با 12 بهمن معرفی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.