تلفن همراه

گوشی

January 4, 2023
19:18 چهارشنبه، 14ام دیماه 1401
کد خبر: 141958

گلکسی A14 5G معرفی شد

گلکسی A14 5G به نمایشگر 90 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است و 200 دلار قیمت دارد.
سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 از اولین گوشی خانواده گلکسی Ax4 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با نام گلکسی A14 5G که پایه‌ترین عضو این سری محسوب می‌شود، از تراشه مدیاتک بهره می‌برد و نمایشگر LCD دارد.
 
سامسونگ معمولاً در مراسم‌های اختصاصی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش رونمایی می‌کند، اما این‌بار تصمیم گرفته است که در نمایشگاه CES دست به چنین کاری بزند.
 
مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A14 5G
این گوشی هوشمند سامسونگ به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 با پشتیبانی از مودم 5G به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته کاربران می‌توانند در این دستگاه از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت هم استفاده کنند.
 
در جلوی این گلکسی A14 5G شاهد قرارگیری یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز روبه‌رو هستیم که برای یک گوشی اقتصادی مناسب به نظر می‌رسد.
 
روی پنل پشتی جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی قرار گرفته است که توسط دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. برای تصاویر سلفی هم کاربران به یک دوربین 13 مگاپیکسلی دسترسی دارند.
 
در بخش تأمین انرژی با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی روبه‌رو هستیم که می‌توان آن را با حداکثر سرعت 15 وات شارژ کرد. این گوشی هوشمند سامسونگ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون و بلوتوث 5.2 است. کره‌ای‌ها برای این گوشی هوشمندشان سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 را درنظر گرفته‌اند که خبری خوشایند برای خریداران به حساب می‌آید.
 
سامسونگ اعلام کرده است که تا دو نسخه اصلی اندروید یعنی تا اندروید 15 را برای این دستگاه منتشر می‌کند. گلکسی A14 5G با قیمت 199.99 دلار روانه بازار می‌شود که 50 دلار از نسل قبلی‌اش ارزان‌تر است. این دستگاه از تاریخ 12 ژانویه (22 دی‌ماه) قابل خریداری خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.