تلفن همراه

گوشی

January 7, 2023
13:33 شنبه، 17ام دیماه 1401
کد خبر: 142046

تصاویر جدید از تمام رنگ‌های سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

براساس شایعات، خانواده‌ی گلکسی S23 اوایل ماه فوریه ۲۰۲۳ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.
 
گفته می‌شود سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ که شامل گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌شود، اوایل ماه آینده میلادی رسما معرفی خواهد شد. پیش‌ازاین تصاویر فاش‌شده نشان می‌دادند که این گوشی‌های پرچم‌دار چه ظاهری خواهند داشت؛ اما امروز براساس گزارش جی‌ا‌س‌ام‌آرنا، شاهد مجموعه جدیدی از رندرها هستیم که مدل‌های معمولی و اولترا را در رنگ‌های مختلف به ما نشان می‌دهند.
 
گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس شبیه‌به‌هم خواهند بود. هر دو سه دوربین در عقب به‌صورت عمودی در گوشه‌ی سمت چپ و فلاش LED در سمت راست دوربین اول خواهند داشت. پنل پشتی نیز دارای لوگوی سامسونگ در پایین است و دکمه پاور و دکمه‌ی تنظیم صدا را در فریم سمت راست گوشی به‌چشم می‌خورد.
گلکسی S23 سامسونگ
 
طبق تصویر، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا طراحی مستطیلی‌شکل دارد و دارای چینش دوربین P شکل است. مانند نسخه‌های غیر اولترا، این نیز دارای لوگوی سامسونگ در پنل پشتی است که دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور در سمت راست گوشی قرار دارد. افزون‌براین خطوط آنتن را در بالا و پایین دیده می‌شود که نشان می‌دهد اس ۲۲ اولترا فریم فلزی دارد.
گلکسی S23 اولترا سامسونگ
 
هنوز خبر رسمی درباره‌ی سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ منتشر نشده، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که با نزدیک‌تر‌شدن به زمان رونمایی در اوایل ماه فوریه، اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن دردسترس قرار بگیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.