اپراتورها

تلفن همراه

January 9, 2023
17:46 دوشنبه، 19ام دیماه 1401
کد خبر: 142174

حضور همراه اول با مجموعه‌ای از دستاوردهای هوشمندسازی در نمایشگاه کشاورزی

اپراتور اول با هدف ارائه آخرین دستاوردها و تجربیات خود در حوزه «هوشمندسازی کشاورزی» در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران حضور دارد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران» صبح امروز دوشنبه 19 دی 1401 به مدت چهار روز با حضور سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و مشارکت همراه اول به عنوان پرچمدار هوشمندسازی در کنار شرکت های بزرگ و فعالان حوزه کشاورزی در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد. 
 
همراه اول که در این رویداد با محوریت «هوشندسازی مزارع کشور» حضور یافته، در 3 زون تخصصی به ارائه سرویس و راهکارهای هوشمند ارتباطی در تطابق با نیاز جامعه کشاورزان می پردازد که علاقه مندان می توانند با حضور در سالن 6 این نمایشگاه، به بازدید از این بخش ها بپردازند. 
 
بخش های تخصصی «مزرعه هوشمند»، «مارکت پِلیس کشاورزی» و «کشاورزی قراردادی» که در لایه سرویس ها و راهکارهای سازمانی همراه اول در این نمایشگاه حاضر شده اند هر کدام به تفکیک به ارائه «مدیریت هوشمند مزارع و اراضی کشاورزی»، «بستری برای تأمین نیازمندی کشاورزان از چندین تأمین کننده» و «مدیریت یکپارچه کشت قراردادی و ارائه تسهیلات به کشاورزان» می پردازند. 
 
همچنین در کنار راهکارهای هوشمند همراه اول در حوزه کشاورزی، جدیدترین سرویس های سازمانی اپراتور اول تلفن همراه کشور نظیر آواک (POC)، محصولات و خدمات سازمانی و خودروی هوشمند نیز در این رویداد به نمایش در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده است. 
 
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مأموریت «تحقق رویای دیجیتال» و چشم انداز تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند و با هدف توانمند سازی اکوسیستم دیجیتال، در این نمایشگاه حاضر شده تا ضمن توانمندسازی یکی از صنایع سنتی کشور برای ورود به دنیای نوین، آخرین دستاوردها و فناوری های تخصصی خود را نیز به اهالی این صنعت ارائه کند. 
 
اپراتور اول تلفن همراه کشور معتقد است که با مهاجرت به سمت بسترهای نوین ارتباطی و هوشمندسازی صنعت کشاورزی، می توان به اهداف والای افزایش کیفیت تولید و همچنین بالاترین سطح استانداردهای جهانی دست یافت و از این رو دستاوردهای علمی، تجربیات و ماحصل تخصص مهندسان نخبه این کشور در حوزه هوشمندسازی را به بزرگترین نمایشگاه کشاورزی کشور آورده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.