تلفن همراه

گوشی

January 16, 2023
17:43 دوشنبه، 26ام دیماه 1401
کد خبر: 142380

/باMWC2023/ شیائومی 13 اولترا شاید دیرتر از حد انتظار معرفی شود

برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که شیائومی ۱۳ اولترا در نمایشگاه MWC 2023 معرفی می‌شود.
ماه گذشته، گوشی‌های خانواده‌ی شیائومی ۱۳ رسماً در چین پرده‌برداری شدند. گفته می‌شود این گوشی‌ها ماه آینده در MWC به صورت جهانی عرضه می‌شوند. بااینکه سری مذکور درحال‌حاضر از شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو تشکیل شده، شایعاتی درباره‌ی وجود شیائومی ۱۳ اولترا نیز وجود دارد.
 
لی جون، مدیرعامل شیائومی به‌تازگی تأیید کرده است که این برند، شیائومی ۱۳ اولترا را به‌عنوان گوشی پرچم‌دار اصلی‌اش هم برای بازار چین و هم برای بازار جهانی عرضه خواهد کرد. بااین‌حال افشاگر معروف، Digital Chat Station اطلاعات ضدو‌نقیضی را منتشر کرده است.
 
براساس گزارش Digital Chat Station، هر دو سری اوپو فایند X6 و آنر Magic5 اندکی پس از سال نو چینی عرضه خواهند شد. سال نوی چینی ۲۲ ژانویه (۲ بهمن ۱۴۰۱) است. با توجه به طولانی‌بودن جشن‌ها، هر دو گوشی احتمالاً تا پایان ماه فوریه عرضه شوند؛ اما این افشاگر تأکید دارد که شیائومی ۱۳ اولترا قبل از گوشی‌های مذکور رونمایی نخواهد شد.
 
بعید به‌نظر می‌رسد که شیائومی ۱۳ اولترا در MWC که از اواخر ماه فوریه آغاز می‌شود، رونمایی شود. بااین‌حال، عرضه‌ی جهانی گوشی‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو تأیید شده است. اگر شایعات منتشرشده در وب‌سایت‌های چینی درست از آب درآید، شیائومی ۱۳ اولترا شاید اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل در بازار داخلی شیائومی عرضه شود. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که آیا این پرچم‌دار به‌صورت همزمان وارد همه‌ی بازارها خواهد شد یا خیر.
 
تاکنون اطلاعاتی درباره‌ی شیائومی ۱۳ اولترا دردسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد این گوشی احتمالا دوربین چهارگانه‌ای متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX۹۸۹ یک اینچی سونی خواهد داشت. هر چهار دوربین شاید تکنولوژی فوکوس خودکار PDAF داشته باشند و دوربین اصلی احتمالاً امکان بهینه‌سازی گیمبال را فراهم می‌‌کند.
 
شیائومی ۱۳ اولترا احتمالا از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام استفاده خواهد کرد و با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۵۰۰ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 را فراهم کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.