رسانه‌های اجتماعی

February 16, 2023
18:24 پنجشنبه، 27ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143175

توییتر در واکنش به محبوبیت توییت جو بایدن، ضریب نمایش توییت‌های ایلان ماسک را افزایش داد!

توییت‌های ایلان ماسک ظاهراً با ضریب تقریباً 1000‌برابری نسبت به قبل به نمایش درمی‌آیند.
گزارشی تازه می‌گوید ایلان ماسک پس از برگزاری رویداد ورزشی «سوپربول» از مهندسان توییتر خواسته است تا به‌نحوی توییت‌های او را بیشتر به کاربران نشان دهند. این درخواست ظاهراً زمانی مطرح شده که توییت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، درخصوص مسابقه سوپربول بیشتر از توییت ایلان ماسک بازدید داشته است.
 
وب‌سایت پلتفرمر در مصاحبه‌ای با چند کارمند توییتر دریافته است که چرا زبانه For You در این شبکه اجتماعی بیش از گذشته توییت‌های ایلان ماسک را نشان می‌دهد. ظاهراً «جیمز ماسک»، از خویشاوندان خانواده پدری ماسک در پیامی فوری به کارمندان توییتر گفته است هر کسی که دانش کدنویسی دارد، باید بررسی کند که چرا توییت رئیس‌جمهور آمریکا در طرفداری از تیم «فیلادلفیا ایگلز» بیشتر از ماسک دیده شده است.
 
ظاهراً توییت جو بایدن حدود 29 میلیون بازدید داشته، درحالی‌که توییت ماسک پیش از حذف‌شدن فقط 9.1 میلیون بار دیده شده بود. البته وسواس ایلان ماسک نسبت به بازدید توییت‌های خود به قبل از سوپربول برمی‌گردد. پلتفرمر می‌گوید او پیش‌تر یکی از مهندسان ارشد توییتر را اخراج کرده بود، چون این کارمند گفته بود مردم دیگر علاقه‌ای به حرف‌های ماسک ندارند و به همین خاطر کمتر توییت‌های او را دنبال می‌کنند.
 
توییتر حالا در تسخیر توییت‌های ایلان ماسک است
درنتیجه، ظاهراً حدود 80 مهندس به بررسی این مشکل مشغول شدند و حتی احتمال بروز خطای فنی در الگوریتم این شبکه اجتماعی را بررسی کردند. پلتفرمر می‌گوید درنهایت راه‌حلی که توییتر به آن رسید، استفاده از کدی بود که به‌طور مصنوعی توییت‌های مدیرعامل را 1000برابر بیشتر به نمایش درمی‌آورد تا مطمئن شود که همه کاربران این توییت‌ها را در فید خود می‌بینند. درنتیجه، حالا بیش از 90 درصد از 128.9 میلیون دنبال‌کننده ماسک توییت‌های او را می‌بینند و این محتواها حتی برای کسانی به نمایش درمی‌آید که مالک این شبکه اجتماعی را دنبال نمی‌کنند.
 
اگرچه ماسک به‌طور مستقیم درباره این تغییرات صحبت نکرده، اما با انتشار یک تصویر خنده‌دار از صفحه خود به‌طور ضمنی به این اتفاق اشاره کرده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که این مشکل اخیراً تا حدی اصلاح شده است و پلتفرمر می‌گوید توییت‌های ماسک اکنون با ضریبی کمتر از 1000‌برابر تبلیغ می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.