تلفن همراه

گوشی

February 27, 2023
17:30 دوشنبه، 8ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143508

سامسونگ احتمالاً در سال 2024 شش دستگاه تاشو عرضه خواهد کرد

از این میان، پنج دستگاه گوشی هوشمند و یک دستگاه، تبلت خواهد بود.
گوشی‌های تاشو کم‌کم محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و شاید خیلی زود وارد جریان اصلی بازار شوند. گزارشی تازه مدعی شده است که سامسونگ به‌عنوان پیشگام این بازار در سال آینده میلادی تغییراتی را در چینش گوشی‌های تاشوی خود ایجاد خواهد کرد و شش دستگاه را از سری گلکسی زد راهی بازار می‌کند.
 
یک منبع آگاه در توییتر به نام RGcloudS مدعی شده است که سامسونگ می‌خواهد در سال آینده میلادی حداکثر شش دستگاه را به بازار عرضه کند: گلکسی زد فلکس، گلکسی زد فولد اولترا، گلکسی زد فلیپ اولترا و گلکسی زد تب. البته در کنار این چهار محصول، مدل‌های معمولی گلکسی زد فولد و زد فلیپ هم همچنان عرضه خواهند شد.
 
این منبع ادعا می‌کند که گوشی‌های گلکسی زد اولترا از نمایشگر 4K سامسونگ استفاده خواهند کرد و مدل‌های استاندارد به نمایشگرهای QHD شرکت BOE مجهز می‌شوند. البته این احتمال وجود دارد که مدل زد فلیپ نیز از نمایشگر QHD سامسونگ استفاده کند.
 
تنوع گوشی‌های تاشوی سامسونگ بیشتر می‌شود
در میان این شش محصول، نام گلکسی زد فلکس از همه بیشتر جلب‌توجه می‌کند. این گوشی احتمالاً از طراحی متفاوتی بهره می‌برد که می‌تواند سه بار تا شود. پیش‌تر نمونه‌های اولیه چنین دستگاه‌هایی را در نمایشگاه‌ها و پتنت‌ها دیده بودیم.
 
سامسونگ همچنین احتمالاً یک تبلت تاشو به نام گلکسی زد تب را عرضه خواهد کرد. از آن‌جایی که این محصول می‌تواند تا شود، احتمالاً اندازه‌ای بسیار بزرگ‌تر از تبلت‌های معمولی داشته باشد.
 
منبع گزارش امروز درباره عرضه گوشی‌های جدید از سری گلکسی K هم حرف زده است. او می‌گوید این سری میان‌رده در جایی پایین‌تر از سری گلکسی A قرار خواهد گرفت. به‌علاوه، گفته شده است که دیگر مدلی به نام گلکسی S پلاس در کار نخواهد بود و کره‌ای‌ها یک گوشی پریمیوم دیگر را در این سری عرضه خواهند کرد.
 
با توجه به اینکه سامسونگ هیچ‌کدام از این اطلاعات را تأیید نکرده، بهتر است اطلاعات موجود در این گزارش را قطعی در نظر نگیریم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.