تلفن همراه

گوشی

February 28, 2023
19:33 سه شنبه، 9ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143574

سامسونگ از گلکسی A14 4G با دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی کرد

این گوشی سامسونگ به تراشه‌ای 8 هسته‌ای مجهز شده است و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.
سامسونگ ماه گذشته میلادی گوشی گلکسی A14 5G را معرفی کرد و حالا نوبت به مدل 4G آن رسیده است. این گوشی هوشمند از تراشه ضعیف‌تری نسبت به نسخه 5G استفاده می‌کند.
 
مشخصات سامسونگ گلکسی A14 4G
گلکسی A14 4G‌ به نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD‌ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است که نسبت تصویر 20:9 دارد. در بالای نمایشگر با برش قطره‌ای روبه‌رو هستیم که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.
 
روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان عمودی خودنمایی می‌کند که سنسور اصلی‌اش 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. این دستگاه همچنین از دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.
به گفته سامسونگ، قدرت این دستگاه توسط یک تراشه 8 هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز تأمین می‌شود، اما طبق گزارش‌ها، با چیپ هلیو G80 روبه‌رو هستیم. این تراشه 8 هسته‌ای توسط 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.
 
گلکسی A14 4G از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 به‌همراه رابط کاربری One UI 5 بهره می‌برد و سنسور اثر‌انگشت آن روی فریم قرار دارد. انرژی این محصول توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی تأمین می‌شود.
 
درحال‌حاضر قیمت و تاریخ عرضه این گوشی 201 گرمی اعلام نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.