تلفن همراه

گوشی

March 15, 2023
14:09 چهارشنبه، 24ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143942

نگاه نزدیک به گلکسی A54 5G سامسونگ

سامسونگ فردا از گلکسی A34 و A54 5G رونمایی خواهد کرد، اما همین حالا می‌توانیم به‌طور کامل با مدل A54 آشنا شویم.
 
 
چند روز پیش شاهد انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی A34 5G و A54 5G بودیم و حالا ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به گلکسی A54 5G منتشر شده است تا به‌طور کامل با این گوشی میان‌رده سامسونگ آشنا شویم.
 
سامسونگ فردا به‌طور رسمی از جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A، یعنی گلکسی A34 و A54 رونمایی خواهد کرد. اما این موضوع باعث نشده است که افشای اطلاعات درباره این محصولات متوقف شود. یک کانال یوتوب به نام Vy Vo Xuan، حالا ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی A54 را منتشر کرده است.
 
نگاه نزدیک به گلکسی A54 5G
همان‌طور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، درون جعبه گوشی میان‌رده بعدی سامسونگ با یک کابل USB-C به‌همراه ابزار خارج‌کردن سیم‌کارت روبه‌رو هستیم و خبری از شارژر نیست که جای تعجب ندارد.
 
در این ویدیو پس از جعبه‌گشایی، با طراحی ظاهری گلکسی A54 5G و مشخصات آن روبه‌رو می‌شویم که تفاوتی با شایعات گذشته ندارند. این دستگاه به اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1 مجهز شده است که از جدیدترین‌ها محسوب می‌شوند.
 
در کنار ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی A54 5G، برادر کوچک‌تر آن یعنی گلکسی A34 هم در وب‌سایت سامسونگ در سوییس ظاهر شده است. این وب‌سایت مشخصات گوشی آینده سامسونگ را مشخص می‌کند، اما خبری از قیمت آن نیست.
 
گلکسی A34 به نمایشگر 6.6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود. قدرت این دستگاه را تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1080 تأمین می‌کند و از 6 گیگابایت رم به‌همراه 128/256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.
 
 
 
دوربین اصلی این گوشی هوشمند 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است که توسط دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه هم 13 مگاپیکسلی است.
 
از دیگر مشخصات گلکسی A34 5G می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از استاندارد IP67، اسپیکر استریو با صدای دالبی اتموس، بلوتوث 5.3 و NFC اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.