باندپهن

باندپهن ثابت

May 22, 2023
16:27 دوشنبه، 1ام خردادماه 1402
کد خبر: 145565

سلطانی: رضایتمندی مشتریان با سرویس های نوآورانه در کمترین زمان ممکن فراهم می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به آمادگی این شرکت در ارایه سرویس های جدید گفت: رضایتمندی مشتریان با سرویس های نوآورانه و سرعت در ارایه خدمات در کمترین زمان ممکن فراهم می شود.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی، مدیر عامل این شرکت در آئین رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) توسط مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونان و شرکت مخابرات استان تهران و موسسه دانش‌بنیان تولیدکننده پلتفرم بومی با حضور متولیان امر، برگزار شد، گفت: شرکت مخابرات باید برای ارائه سرویس‌های جدید و فناورانه پیشقدم شود و از این شبکه بزرگ که مشتریان دائمی در کشور دارد به خوبی استفاده کند.
 
وی با بیان اینکه حرکت شرکت مخابرات به سمت ارائه سرویس‌های فناورانه است و هدف شرکت مخابرات ایران این است که در فاصله زمانی کوتاه سرویس نوآورانه ی نظارت تصویری (VSaaS) شرکت مخابرات ایران به صورت کشوری به عموم مردم ارایه دهد.اظهارداشت: انشالله با همت تمامی مناطق مخابراتی زیر ساخت ها برای فراگیر شدن و عملیاتی کردن سرویس نوآورانه ی در کمترین زمان ممکن فراهم شود تا به درآمد مطلوب در این بخش دست یابیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: مناطق مخابراتی برای راه اندازی سرویس VSaaS خودشان باید پیش قدم شوند تا مقدماتی که در این راستا نیاز است را شناسایی و تامین کنند. شرکت‌هایی که کار پیمانکاری انجام می‌دهند شبکه وسیع و بزرگی در مخابرات دارند که باید از ظرفیت‌های آنان استفاده کرد.
 
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران به دلیل گستردگی و پراکندگی همواره خود را ملزم به توسعه ارتباطات حتی در دورترین نقاط و مناطق روستایی می داند و از تمام توان خود در این راستا استفاده می کند، به مدیران مناطق مخابراتی در سراسر کشور توصیه کرد: برای ارائه سرویس های نوین به مشتریان مخابرات که بسیار ارزشمند هستند، باخلاقیت و رویکرد جدید در سرعت ارایه خدمات و رضایتمندی نیاز جامعه برطرف شود اگر اینگونه باشد بازگشت سرمایه نیز خواهیم داشت.
 
سلطانی با تاکید بر آموزش نیروهای انسانی به موازات آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تغییر رویکردها در برنامه کاری شرکت اظهارداشت: خطوط پرسرعت اینترنت در جای جای کشور در حال توسعه است زیرا مردم نیاز به خدمات دارند. یکی از فعالیت هایی که در کنار این پروژه باید انجام شود، تغییر دانش نیروهای ستادی و اجرایی مخابرات است.
 
وی تصریح کرد: دراین زمینه راهبرد، تکنیک ها و دانش اجرایی متناسب با فناوری های باید مهیا شود تا وضیعت درآمدی شرکت مخابرات بهبود یابد. درحال حاضر در مرحله آزمایشی قرار داریم اما درصددیم با همکاری استان ها بتوانیم این کار را جلو ببریم تا بتوانیم در سطح کشوری هم این طرح به مرحله بهره وری برسد. او در پایان ابراز امیدواری کرد که این طرح در مدت زمانی کوتاه در سراسر کشور اجرایی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.